poniedziałek, 16 lutego 2015

1. Little Gig Girl

 Hejka :)

Na początek chciałabym pokazać Wam parę starszych moich zdjęć z różnych etapów życia ;) 



Zdjęcie jedno z najstarszych, ale mam do niego wieeeelki sentyment.



Dawne zdjęcie z sesji z Magdaleną Talarczyk 
Pamiętam, że to było tuż po ścięciu włosów, które sięgały mi wtedy prawie do pasa. 


Hahahaha ;D za każdym razem śmieję się z tego zdjęcia. Cały czas próbowałam zachować poważną minę, lecz kiepsko mi to wyszło przez fotografa, który cały czas mnie rozśmieszał. ;D 

Tutaj z koleji każdy mi mówi, że jestem podobna do Eweliny Lisowskiej. Nie widzę podobieństwa .
 


Podobno łazienkowe są śmieszne ;) hihiih 

  Moje pierwsze oficjalne selfie :) 

To będzie już ostatnie. Moje ulubione, chociaż wiele osób mówi, że wyszłam jakoś inaczej "wciąż nie wiem o co chodzi" :P


Jak się Wam podobają ? :) 
Oki, już w sumie jest późno. Idę wziąć cieplutką kąpiel i uciekam spać.
KISS, KISS :*

2 komentarze :

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek