sobota, 21 lutego 2015

2. Inspiracje stylizacje

Hejka ;)
Nie wiem jak dla Was o tej wspaniałej godzinie 4:38 zaczął się dzień, ale dla mnie dosyć śmiesznie. ;) Poślizgnęłam się wychodząc z wanny, rozlałam kawę, przypaliłam żelazkiem bluzkę, rozbiłam lusterko i potknęłam się o kuwetę mojej wspaniałej kici :) wonderful day, hah ? 
No okej, koniec płaczu i wrzucam Wam kilka moich ulubionych inspiracji. 






Najpiękniejsza sukienka w kwiaty jaką kiedykolwiek widziałam <3




Ok, jak na tą chwilę uciekam posprzątać ten bałagan, który "przypadkowo" zrobiłam. :)
Na wieczór napiszę kolejny post. Pokażę Wam coś słodkiego, lecz nie będzie miało zbyt wiele wspólnego ze słodyczami . :)
KISS, KISS :*

3 komentarze :

  1. Pechh zdarza się czasem, co do inspiracji pierwsza do mnie mega przemawia! Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyyy.. Uważaj tam ;)
    A inspiracje.. Sukienka w kwiatki przemawia.. *,*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek