czwartek, 26 lutego 2015

3. Inspiracje pazurkowe

Hejka ;) 

Dzisiaj znalazłam parę ciekawych inspiracji na pazurki. Sama również robiłam pazurki, lecz niestety nie mam ani jednego zdjęcia, by Wam pokazać. W moim przypadku najlepszymi są te na których jest pełno ćwieków, brokatu, ozdób, malunków wrrrr ;) , ale i również przepadam za czystym, klasycznym oraz pięknym frenchem . 
Zapraszam Was do obejrzenia prac stylistek, a ja tymczasem lecę zacząć dzień od relaksującej kąpieli. 

















KISS, KISS :*

5 komentarzy :

  1. Ale śliczne *.*

    Obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Specjalne szukałam, aby inni mogli mieć plany z nimi związane na przyszłość. Odwdzięczone ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że od czasu do czasu ktoś wrzuca na bloga takie inspiracje. Nie trzeba przekopywać internetu :):)

    Co do samych pazurków - wszystkie fajne, ale te pierwsze jakoś specjalnie wpadły mi w oko :) Mam nawet pewien
    plan w związku z nimi.. :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie ladne.. Fajne i wgl.. Ale krztalt mi troszke nie odpowiada.. :/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek