czwartek, 12 marca 2015

6. Cocaine & Caviar

Cześć Ślicznotki :)

Wooolne, jak ja uwielbiam mieć wolne od pracy. Mam wtedy czas na odpoczynek. ;) Mogę pooglądać wreszcie filmy, poleżeć z maseczką na twarzy, albo pójść na jakiś deser do kawiarni. Oczywiste jest, że na wolnym również mam obowiązki, np posprzątać czy ugotować obiadek dla przyszłego męża. ;) 

Cały czas Wam wrzucam inspiracje, a może dzisiaj wrzucę swoje zdjęcie ? ;) może w jakiś sposób swoim wizerunkiem uda mi się przekonać Was do odwiedzania mojego bloga. ;) 


Wrzucam Wam również zdjęcie bluzy w której jestem ;) 


KISS, KISS  :*

15 komentarzy :

  1. Bluza rewelacyjna ,a Ty w niej :-) buziaki Kochana :-))

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No i dobrze, że wrzuciłaś swój wizerunek - jest śliczny,
    chętnie zostanę na dłużej i Cię pooglądam :)
    Bluza zaje*ista! Tak bardzo w moim guście. :)

    A co do wolnego - też zazwyczaj nakładam obrzydliwe maski z glinką
    i spędzam na kanapie przed zaległymi serialami :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    babeczka24.blogspot.com

    ps. świetny kolor szminki *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  3. fajna bluza!
    Jeśli możesz to poklikaj w nazwy poszczególnych kategorii np. "płaszcze" na moim blogu!
    www.panmalofel.com/2015/03/must-have-spring-summer-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcie:)
    Zapraszam do mnie na konkursik: blog-joanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs ? ;) jak najchętniej i dziękuję.

      Usuń
  6. fajna bluza ;)

    obserwujemy ?

    - Buziaczki, Evelyn ;* revevelyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. hej hej :)
    czekam na nowy post! :)

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I like your blog!

    I am following you on gfc, would you like to follow me back so we can stay in touch?

    Also, could you click on the links on my latest post? Thanks =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You so much. Yes, I can follow Your blog. Links ? Great, No problem. Kiss kiss ;*

      Usuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek