poniedziałek, 30 marca 2015

8. My ladies

Heeeeejka ;) !

Dzisiaj chciałam Wam przedstawić kilka ulubionych przeze mnie Pań, w których znajduję inspirację na ubiór, makijaż czy na fryzury. 


Zacznijmy od Nicole Scherzinger ! ;D
To na niej zaczęłam się wzorować w szkole średniej. Często podkradałam od niej pomysłu na torebki czy na makijaż. 



Następną Panią jest nikt inny niż Kim Kardashian ! <3 do dzisiaj często mój makijaż (np konturowanie twarzy) jest robione na jej wzór. Mogłabym posiadać całą jej szafę ! Każda jej stylizacja jest dopracowana w jak najmniejszym szczególe. A jej włosy ? Piękne <3 ostatnio ściągnęła swój czarny kolor i zafarbowała włosy na platynę. Kontrast który tworzy jej kolor włosów i jej brązowych oczów jest wrecz fenomenalny. <3 #LOVEKIMKARDASHIAN





Panią numer 3 jest dla mnie jej siostra Kylie Jenner ;) 
chociaż wydaje mi się, że jest to poprzez podobieństwo do jej starszej siostry.



A Panią numer 4 jest moja ulubiona....NATALIA SIWIEC ! Normalnie kocham tą kobietę za jej styl, wygląd oraz klasę. Za każdym razem ma wspaniały outfit. Za każdym razem najpiękniejszy makijaż. No normalnie idealna ! ;) Mam ochotę wybrać się na szkolenie make-upu, w którym Natalia będzie w roli modelki. Odbędzie się ono w Zgorzelcu. Już nie mogę się doczekać. <3




Najpiękniejsze i najbardziej seksowne kobiety świata ! ;D okej, teraz uciekam zająć się przyziemnymi sprawami. 

KISS, KISS :*

10 komentarzy :

  1. Jakoś nie przepadam za ani jedną z nich,ale fajny pomysł na post ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne:!:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html#comment-form

    poklikasz? proszę, bardzo mi zależy:)
    jeśli poklikasz uczciwie, odwdzięczę się i polecę twojego bloga w następnym poście.
    miłego dnia:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Piękna i naturalna (co najważniejsze) ;D

      Usuń
  4. Kylie :)<3
    Może wspólna obserwacja? Odpowiedź napisz w komentarzu na moim blogu:)
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Również ją uwielbiam ;)
    Oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek