wtorek, 14 kwietnia 2015

10. Walk with Bae

Hejka Ślicznotki :*

Uuuuf, to był ciężki tydzień. Cały czas praca, praca i obowiązki. Jedynie znajdywałam czas aby Wam odpisać na komentarze i żeby ugotować jakiś pyszny obiadek. Dopiero dzisiaj miałam czas, aby wziąć się za następny post. W końcu kiedy znalazłam chwilkę zabrałam swojego fotografa ( :* ) i porobiliśmy parę zdjęć. Przez jego wygłupy i dziwny sposób robienia fotek spośród 100 wybrałam 8. I nie, nie dlatego, że cholernie głupio wyszłam, lecz mój Fotograf stwierdził, że kiedy na zdjęciu będzie tylko połowa ręki, będzie git. ;D

Chciałam również wspomnieć, że uruchomiłam swoją stronkę na Facebooku. Zapraszam do lajkowania. 
Tak więc...dzisiejszą stylizację przygotowałam z rzeczy, które będą doskonałe na wyjście na miasto, bądź z koleżanką. Zestaw jest mega codzienny. Bez zbędnych pierdół, przesycenia oraz tysiąca drobiazgów. Lubię stawiać na prostotę i wygodę. A więc trampki, koszula, pikowane spodnie i niewielka torebka, która o dziwo potrafi zmieścić wieeele przydatnych rzeczy.


Pikowane spodnie - Rose Player
Koszula - H&M
Trampki - Converse 
Okulary - H&M
Torebka - NONAME 












20 komentarzy :

  1. Suuuuuuuuuper ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznee zdjęcia! :) najlepsza torebka :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebiste trampki.. *,*
    tonaszhoryzont.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna torebka.
    http://alia-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale ślicznie wyglądałaś :) genialne spodnie!
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Foteczki Kochana!! :-) Wyglądasz cudnie! Mega włosy , Całusy!
    Z przyjemnością Obserwuję :-*

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. super post :)
    MÓJ BLOG-KLIK:)
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe trampki :*

    wincsuperblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz! genialne spodnie i tenisówki :)
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo bardzo bardzo spodobały mi się spodnie! :)
    są naprawdę ciekawe, sama szukam podobnych :)

    stylizacja fajna, choć jak znam siebie dodałabym jakiś mocno kolorowy akcent. :)
    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooook ;) w takim razie w następnej stylizacji mogę dodać coś wzorzystego ;) bez problemu ;)

      Usuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek