środa, 22 kwietnia 2015

11. OMG That Hair Girl !

Hejka ;)

Dzisiaj zamówiłam bluzę z PLNY LALA w usta z napisem kiss ;) już nie mogę się doczekać aż mi ją kurier wręczy. Również myślę, aby odnowić nowy sklepik z ciuszkami w Zgorzelcu o nazwie by o lala ;) widziałam, że mają tam piękne oraz kobiece sukienki, spodnie, buty no normalnie wszystko ;) Raj dla kobiet. 
Dzisiaj pomyślałam o tym, aby wyszukać dla Was najpiękniejsze włosy świata. Długość, stylizacje oraz farbowania. Sama w tej chwili mam półdługie włosy. Niestety wciąż muszę je porządnie nawilżać, gdyż wiele razy je rozjaśniałam, farbowałam i codziennie również je prostuję. Marzą mi się piękne długie włosy o orzechowym brązie i mam zamiar w tym celu wybrać się do fryzjera. ;) obecnie ? Mam pozostałości ombre, która (jak uważam) wyszła już z mody. Ostatnio czytałam o tym artykuł, że teraz modne są siwe włosy ewentualnie modny jest nowy sposób koloryzacji sombre ;) w takiej koloryzacji można teraz,np. podziwiać Natalię Siwiec. A więc przedstawiam Wam najpiękniejsze włosy świata <3 
















Zapraszam do komentowania, obserwowania oraz na moją stronę na facebooku, którą dosyć niedawno otworzyłam.
Pomożecie mi w niej, aby znalazło się więcej na niej polubień ? ;) link znajdziecie poniżej 


KISS, KISS :*

18 komentarzy :

  1. fajny ten warkocz.. *,* Ja w wakacje farbuje sie xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę troszkę szybciej niż w wakacje, bo mam już misz-masz na głowie x;x

      Usuń
  2. Jezu! :-) Genialne foty! śliczne dziewczyny na nich, mają piękne włosy , ja mam Warszawska LALA , HAHA ;-)) Buziaki

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo na prawdę śliczne to wszystko, marzenia <3

      Usuń
  3. Cześć. Tu "xsomethingpositivex". Z racji tego, że mnie obserwujesz, przyszłam tylko poinformować o mojej zmianie nazwy na blogu. Link: http://x-the-second-half-of-life-x.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej, jasne, z pewnością zajrzę :) :*

      Usuń
  4. te blond w dlugieeeej kicie sa super ;)

    https://www.blogger.com/home

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wszystkie piękne, zdrowe, lśniąca i długie... moje niespełnione marzenie :(
    moja włosy też chyba teraz mszczą się za te wszystkie lata eksperymentowania na nich, więc słabo rosną i łamią się grrr :/

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o kliknięcie linka w poście oraz baneru Romwe po prawej str. bloga? Będę bardzo wdzięczna :) dzięki :) i jeśli mogłabym się jakoś odwdzięczyć, to pisz :)
    pozdrowionka :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z włosami właśnie mam to samo. Strasznie je osłabiłam ;/
      Okej, bez problemu mogę kliknąć. ;)

      Usuń
  6. Jakie piękne włosy na zdjęciach <3 Chciałabym mieć takie :)
    Wspólna obserwacja? Ja już zaobserwowałam :) Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Boskie włosy <3
    Chciałabym takie mieć :)
    Również obserwuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. piękneeee <3 stale dążę do takich :|)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek