wtorek, 28 kwietnia 2015

12. New Nails, L`oreal and Blooming Sense

Heeeejka :* 

Dzisiaj miałam przyjemność zagościć w Instytucie Piękna w Zgorzelcu oraz u Tiny Adamiec.
W Instytucie Piękna Pani Kosmetyczka wykonała piękną regulację brwi oraz hennę. Natomiast u Tiny Adamiec miała przyjemność skorzystać ze stylizacji paznokci. Jestem jak najbardziej zadowolona. Lepszego kształtu brwi nigdy u siebie nie miałam wykonanego. Natomiast paznokcie ?? CUDOOO <3 <3 <3 Tina Adamiec wykonuje je z precyzją na najwyższym poziomie. Potrafi wyrobić piękny ich kształt oraz wspaniale dobrać kolory oraz dodatki tak, aby te paznokcie wyglądały jak trylion dolarów. Z pewnością udam się w te miejsca jeszcze wieeeele razy. Po drodze podskoczyłam do Rossmanna za rozglądnięciem się za jakimiś drobnymi nowościami do mojej kosmetyczki. Udało mi się zakupić podkład oraz małe perfumki wprost idealne do torebki. ;) Z resztą...zobaczcie sami na zdjęciach :* 










Podkład L`OREAL do perfekcyjnego matu około 60 zł 

Perfumki C-THRU słodki piękny oraz świeży zapach około 40 zł 

Na dniach z pewnością opublikuję kolejny post.  :) :* 



KISS, KISS ! :*





26 komentarzy :

  1. Jeeju te paznokcie są cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wygladasz ! ! !
    https://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne paznokcie
    obserwujemy/
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu.. Widze ladne pazurki *.*
    A wlasnie.. Co to jest henna ? O.o
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Henna ? Dzięki temu Twoje brwi mogę nabrać ciemniejszego koloru. ;) tak więc jest to sposób podkreślenia brwi ;)

      Usuń
  5. super post :) pazurki mega! :) kiedyś miałam podkład z L'oreal ale mnie strasznie uczulił.. :/ a szkoda bo super kryjący był :/
    co powiesz na wspólną obserwacje? daj znać u mnie :)
    Pozdrawiam ;)

    http://kisieelqowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Uczulenie ? Jejku...nigdy mi się to nie przytrafiło. Zawsze używam tej firmy ;)

      Usuń
  6. świetny blog! kochamy cię <3
    http://fashionlittlestrawberries.blogspot.com/ <--- zapraszamy również do siebie :* obs za obs ?:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłe słowa. Dziękuję. Obserwacja ? Bez problemu ;*

      Usuń
  7. śliczne paznokcie :D
    może wspólna obserwacja?
    daj znać u mnie
    Gabrielle-klik!

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie paznokcie, a perfum uwielbiam :)
    Również obserwuję :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez problemu do Ciebie już zaglądam ;)

      Usuń
  9. przepiękne paznokcie!:*
    obserwacja za obserwacje? :*

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz rację, brwi i paznokcie wygrywają wszystko :) Perfumy miałam i są perfekcyjne! :D
    Obserwuję + Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję ;) podstawa zadbanej kobiety ;) paznokcie, twarz i włosy. Tak więc czas na fryzjera ;)
      Zaglądnę do Ciebie ;)

      Usuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek