niedziela, 5 kwietnia 2015

9. Sweet & Classy

CZEŚĆ !

Przyszedł czas na post numer 9. Pewnie większość z Was w tej chwili odpoczywa po śniadaniu wielkanocnym. W sumie ja też. Dzisiaj ze swoim narzeczonym odwiedziliśmy jego rodzinę w Złotoryi. Piękne malownicze miasto. Jest tam wiele kamienic oraz piękny rynek. Skorzystałam z tej okazji, aby wykorzystać je delikatnie do zdjęć. 
Ten post jest nieco inny niż poprzednie. Przeważnie można u mnie zobaczyć inspiracje na które trafiam podczas przeglądania sieci. Tym razem postanowiłam stworzyć malutką stylizację oraz ją Wam pokazać. Owa stylizacja jest stylem jak najbardziej dziewczęcym z delikatną nutką seksowności. Jest to połączenie sukienki uszytej z koronki oraz delikatnej bawełny z koronkowymi wykończeniami. Jako dodatki dobrałam czarne lakierowane szpilki, pikowaną ramoneskę oraz pikowaną malutką torebeczkę. W tej stylizacji nie ma zegarka, bransoletek czy wielkiego naszyjnika, gdyż chciałam postawić na minimalizm.
Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć. 

sukienka www.choies.com








Oczywiście fotograf musiał zrobić i sobie selfie ;) 

miłego wieczorku :* i zapraszam Was do komentowania i obserwacji :)

KISS, KISS :* :* :*

53 komentarze :

  1. Ale masz przystojnego narzeczonego! Sukienka zajebista! ;) Oby więcej takich postów *,*
    A w Złotoryiu nie byłam.. ale jak będę mieć okazję to na pewno pojadę bo widzę że tam jest świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję ;)
    Od kiedy z nim jestem to sama nie potrafię oderwać od niego oczu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładne zdjęcia
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Daj znać u mnie
    pineapplelaexxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka ładna spódniczka bardzo ci pasuje
    wspólna obserwacja?
    Pinaxi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) obserwacja bez problemu ;*

      Usuń
  5. Piękna kobieca stylizacja, świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ;-) Pozwolę sobie zaobserwować.
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję :* zaglądnę do Ciebie ;) ;)

      Usuń
  6. wygladasz prześlicznie :d Bardzo mi się podoba i tez bym tak się ubrała
    http://zyciowa-salatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pytałąś o wspólną oobserwacje ja już :D
      licze na uczciwy rewanż

      Usuń
  7. Boże jaka śliczna ! :O
    Sukienka jest extra , kliknełam ! :)
    paperlifex33.blogspot.com wspolna obs ? zacznij i daj znac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czy kliknełabyś jeszcze u mnie w baner z choies ? :)

      Usuń
  8. piekna sukienka ;) prpopnuje zrobić ciut wieksze zdjecia znczy dodaać :D obserwujemy?
    Poklikane ;))
    http://toloveyourselff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za radę. Z pewnością ją wykorzystam. :* obserwacja? Bez problemu :)

      Usuń
  9. Śliczne zdjęcia :))
    Proponowałaś oberwacje więc obserwuję ! :)
    http://photo-kinga.blogspot.com/#_=_

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. Wierzę, że będzie warta tego nasza wspólna obserwacja. :** pozdrawiam

      Usuń
  10. Śliczna stylizacja! :) spódniczka tworzy całą stylzacje,może wspolna obserwacja?

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuje i liczę na rewanż! :)

    Zaobserwuj tego bloga: www.ghabj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super blog ;) Obserwujemy ??? Zapraszam do mnie
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba Twoja stylizacja ; ) obserwuję i zapraszam do siebie:
    rainy-wave.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękna stylizacja i bardzo przystojny fotograf ! ^^ Masz świetny gust ! Obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  15. hey there my dear :) cool post !its pretty! please keep doing more :)

    Visit my pages if you like and maybe you would like to follow each other? let me know and leave me your links aswell

    My Blog | Facebook | Bloglovin | Lookbook
    | Header I made for bloggers

    OdpowiedzUsuń
  16. Zwolnij tego brzydala! Bratówka masz mnie z profesjonalnym sprzętem! Ten Koń się nawet do tarcia chrzanu nie nadaje! nie to co ja i MÓJ Nikon od tatusia :D

    OdpowiedzUsuń
  17. thanks beauty :) I followed back. stay wonderful ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję ;) Świetna stylizacja ;)
    http://fashionbutiquepl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Kochana! :) :*

    Po pierwsze - nigdy nie byłam w Złotoryi i bardzo żałuję, bo już kilka razy miałam okazję i z niej nie skorzystałam.
    Żałuję tym bardziej, że na Twoich zdjęciach wygląda pięknie.. Lubię klimat romantycznych rynków, starych kamieniczek.. Ach! :)

    Po drugie - spadłam prawie z krzesła jak zobaczyłam te fotki! :) Ja się pytam, jak można mieć w sobie tyle seksu?! :)
    Kobieto wyglądasz tak mega uroczo, dziewczęco, a przy tym słodko i z pazurem, że nie można się napatrzeć!! :) Stylowe połączenia, kolory 100% w moim guście, cudna koronka i te buty! Jak one cudownie eksponują Twoje nogi! :)
    Extraaaaa! :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie,
    powoli stajesz się najcenniejszą ze stałych bywalców :*

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeejku <3 aż szaleję, że mogę przeczytać na swoim blogu taki porządny komentarz <3 na prawdę. Dziękuję za wspaniałe słowa. Złotoryję jak najbardziej polecam. Fotki były w sumie robione przy okazji. I w sumie troszkę z przypadku. Pomyślałam, "A może by wrzucić jakieś kilka fotek na bloga ?! hmm, w sumie sukienkę mam na sobie w miarę okej to spróbuję." Porobiliśmy parę zdjęć, że tak powiem przypadkowo . Już jestem ciekawa jakie by były efekty, gdyby sesja była przygotowana i wymyślona wcześniej...jejku. ;) jeszcze raz dziękuję za wspaniałe słowa i pozdrawiam :*

      Usuń
  20. Świetnie wyglądasz, Ładna sukienka :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia! :) Kurteczka i sukienka są świetne :)

    Wspólna obserwacja? :) Daj znać u mnie! :3
    bizzmebaby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne zdjecia!:*
    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/04/romweklik.html
    KOCHANA POKLIKASZ? BARDZO PROSZĘ :*
    JEŚLI POKLIKASZ NAPISZ UCZCIWIE (sprawdzam kto kliknął) ODWDZIĘCZĘ SIĘ W 1000%
    ZAOBSERWUJE I POLECĘ TWOJEGO BLOGA:):*

    OdpowiedzUsuń
  23. ale ślicznie wyglądasz :o

    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie wyglądasz, sukienka i ramoneska rewelacyjne :-)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek