niedziela, 3 maja 2015

13. PLNY #KissMyAss

Siemka :D 
Widzieliście numer posta ? <3 XIII aaaa <3 moja ulubiona liczba 13. ;)
Zawsze mam do niej szczęście, tak więc i może ten post będzie lucky. 
Majówka u mnie mija jak najbardziej spokojnie. Całą spędziliśmy z moim Skarbem na wspólnych kolacyjkach, komediach w domu oraz filmie akcji w kinie. Niestety weekend się kończy i trzeba zmieć tryb życia na "czas do pracy" 

Tak jak wcześniej wspominałam zamówiłam bluzę z PLNY LALA, która właśnie mi przyszła <3 postanowiłam zrobić parę selfie w niej. Obejrzyjcie ! 









Prawda, że jest urocza ? ;) zastanawiam się nad zakupem kolejnych ciuszków od PLNY LALA .W sumie to nie mam co się zastanawiać, bo bluza jest idealna. Ma dobry materiał, jest porządnie uszyta i myślę, że po praniu nic się z nią nie stanie. 

Bluza - PLNY LALA -  TUTAJ

Zapraszam również do polubienia mojej stronki na Facebooku - Moja Strona ;) 

Zapraszam również do komentowania oraz obserwacji. Z miłą chęcią się odwdzięczę. 

KISS, KISS ! :*


71 komentarzy :

  1. Zaczepista bluza! :D
    tonaszhoryzont.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna bluza, też sobie chyba taką sprawię <3
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/04/yap-i-definetely-love-t-shirts.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz, bluza jest przeurocza!
    zapraszam do mnie na nowe posty.
    Bardzo mi zależy na rozwijaniu mojego bloga, dlatego potrzebuję kliknięć w najnowszym poście, pomożesz?

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/dresses-for-spring-summer-2015.html
    http://fashionelja.blogspot.com/2015/05/in-striped-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bluza, fajnie w niej wyglądasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. boskie pazurki masz!

    Zapraszamy na konkurs na naszym blogu.
    Do wygrania nagrody z C&A :)
    Pozdrawiamy, M&A
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mogę! Miałam pisać o bluzie, ale zwróciłam uwagę na Twoje włosy!!! Są przecudne! I ten kolorek... <333 A bluza przeurocza. Śliczny wzorek, wygląda super. ;*
    Obserwuję i liczę na to samo. ;**
    http://swiat-zwariowaneej.blogspot.com/
    Buziaki,
    Jo H.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj.
      Jejku pierwszy raz spotkałam się z taką opinią moich włosów. Dziękuję. Chociaż sama uważam, że potrzebują zmiany. Mam zamiar wybrać się na ściągnięcie koloru oraz zafarbowanie na piękny brąz. Co do bluzy. PLNY LALA ma mnóstwo świetnych wzorów, zapraszam do zakupu. Obserwacja ? Oczywiście, że zajrzę do Ciebie. Liczę na to, że znajdę coś dla siebie. :*
      Pozdrawiam, flawstyle.blogspot.com :*

      Usuń
  7. Od dawna się czaję na tą bluzę i jak piszesz że materiał jest ok to muszę ją zamówić :))

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że materiał jest świetny. Nie mechaci się, a to jest wielka zaleta, gdyż w tych czasach wiele bluz z np. croppa mechaci się już po pierwszym tygodniu. Polecam.
      :) zaglądne do Ciebie.

      Usuń
  8. Love that sweater!

    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/05/sporty.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluza sama w sobie jest całkiem spoko, ale Ty osobiście wyglądasz w niej naprawdę świetnie. Tak uroczo, dziewczęco ale jednak z pazurem :)
    Masz naprawdę genialne poczucie stylu :)

    babeczka24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję z całego serca za te piękne oraz miłe słowa :) muszę zajrzeć właśnie do Ciebie co dla Nas przygotowałaś w swoim nowym poście, bo aż się stęskniłam.
      Buziaki :) :* XOXO

      Usuń
  10. śliczne zdjęcia! <3 co powiesz na wspólną obserwację? :) ja już:)
    BLOG-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna jest ta bluzka i do twarzy ci w niej ale jednak nie jest w moim stylu. Ja wolę ciemne ubrania, z resztą takich w szafie mam większość

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również kiedyś uwielbiałam czerń ;) lecz jakoś teraz rzadziej noszę ubrania w tym kolorze.

      Usuń
  12. great sweater !
    would you like to follow each other on our blog ...?
    let me know --- >>> http://mcaruso930.blogspot.it/
    I aspect, a kiss: - *

    OdpowiedzUsuń
  13. super bluza ! na pewno zajrzę do tego sklepu ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwujemy :)

    Zapraszam na nowy post, który pojawi się jutro :) a następny konkurs z C&A w lipcu :)

    Pozdrawiam, M.
    hipnature.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. okej z przyjemnością zaglądnę ;) :*

      Usuń
  15. Jaka piekna bluza <3 KISS
    obs/obs?:)
    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bluza jest świetna <3 Masz śliczne włosy :)
    Zostaję na dłużej i obserwuję :) Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. moja koleżanka ma bluzkę z tej firmy i ostatnio pani z angielskiego zwróciła uwagę na jej napis lol
    ✿ blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwróciła uwagę ? ;) hmm ciekawe ;)
      wpadam do Ciebie :)

      Usuń
  18. przepiękna bluza
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. O widzę że mój klimat ;D Będę tu częściej wpadać :*
    * OBSERWUJE I LICZĘ NA REWANŻ
    pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale Ty jestes slodziutka, ojej haha *o*
    Śliczna bluza! :d
    Jestem tu pierwszy raz i tak mysle, kreatywny blog! będę tu czesto zagladać :D
    Obserwuje i icze na rewanż :*
    http://pinkintherain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję Kochana :*
      rewanżyk bez najmniejszego problemu :*

      Usuń
  21. Świetne paznokcie :) Zapraszam do mnie http://sylwiasyla.blogspot.com/2015_05_01_archive.html :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jaka śliczna bluza, a o paznokciach nie wspomnę *-*
    świetna metka :D
    jaczarownica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny blog :)
    obs za obs ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeeny jaka świetna bluzaaa !
    Zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba to może wspólna obserwacja? Daj znać w komentarzu pod ostatnim moim postem.
    Pozdrawiaam :* http://looyourself.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawa bluza! :) uwielbiam plny! zapraszam do mnie
    http://hiwhitechocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale cudowny blog ! :) śliczny design. Śliczna bluza
    obserwuje i liczę na rewanż
    Thedesiree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale super rzeczy! I widzę tatuaże! To się chwali. Uwielbiam tatuaże.

    sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, również je uwielbiam. :)

      Usuń
  29. jaka piękna bluza <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z bluzą w dolary ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. http://tonaszhoryzont.blogspot.com/2015/05/jednego-plusa-lba.html Zostałąś nominowana do LBA!

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna jesteś!
    Super bluza, pozdrawiam :)
    viaafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. jesteś śliczna! :)


    zapraszam do odwiedzenia, doradzenia i wyrażenia opinii : lajnn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nawet urocza bluza. Pasuje do ciebie. Jestem tu pierwszy raz, ale muszę przyznać, że masz śliczne włosy. Lubie kolory ciemne. Szkoda tylko, że do mnie nie pasują ani ciemne, ani jasne. Trudno :)

    Terra
    Diary Alice

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek