wtorek, 26 maja 2015

14. Peachy Pink & Aztec Nails

CZEŚĆ PIĘKNOŚCI MOJE :)

Już dawno mnie tutaj nie było, za co na prawdę Was Wszystkich przepraszam. ;( przez ten czas wiele rozmyślałam nad zmianą wizualną bloga i jak widzicie....w końcu wszystko opanowałam.
Nowy wygląd myślę, że wprowadzi tutaj wiele świeżości oraz odrobinę więcej profesjonalizmu. 
Przez czas mojej nieobecności udałam się na nowe pazurki oraz zakupiłam kilka nowych kosmetyków. Między innymi nową szminkę od Astor. Świetnie pokrywa usta kolorem oraz dobrze nawilża. Znając mnie pewnie szybko mi się skończy. Myślę o zakupie szminki od Mac, lecz wciąż nie jestem zdecydowana na którykolwiek kolor (mam już ponad 30 kolorów szminek) . Chyba muszę zrobić z nimi porządek. ;)
 Zapraszam Was do obejrzenia zdjęć, komentowania oraz do odwiedzania mojego profilu na Facebooku. :* 







Na dniach pojawi się nowy post. 
KISS, KISS !

38 komentarzy :

  1. Jakie cudenka! :)
    Klikniesz w baner na blogu Bede wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Dla Ciebie wszystko Kochana. :*

      Usuń
  2. ojeeeeeeej co za cudaki!
    co powiesz na wspolna obs?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne paznokcie i piękny kolor szminki!
    Obserwuje i zapraszam
    http://jtere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. mega pazurki *.* uwielbiam kreatywne wzory na paznokciach
    bardzo mi się podobają :) i śliczna szminka, lubię różowe odcienie
    chociaż rzadko się maluję :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne! uwielbiam takie wzory;p
    obserwujemy?

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny blog <3
    Uwielbiam takie posty i proszę o więcej takich ,
    miło wraca się do takich blogów !
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Jeśli się zdecydujesz zapraszam do mnie
    Ja uczciwie się zrewanżuję <3
    http://patrycjabunt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :*
      zajrzę do Ciebie

      Usuń
  8. Hi! You have a beautiful blog ❤ I follow you now on GFC! I'll be waiting on you new posts :)

    With love, Nastia Deutsch ❤
    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne paznokcie, a pomadka boska :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  10. a!!! co za cudeńka na tych paznokciach? Rewelacja! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale boskie pazurki!!! Fajny blog :) Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    Może też Ci się spodoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejciu, pazurki cudowne! szminka ma piękny kolor

    http://fashionelja.blogspot.com
    https://www.facebook.com/pages/Fashionelja/1577546502530059

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju jakie ładne paznokcie.w tym sezonie takie wzory nie tylko na paznokciach ale i na ubraniach robią wrażenie :)
    life-by-katee.blogspot.com ♥ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, widziałam sukienkę, która była cała w azteckich wzorkach. <3 muszę ją zakupić.
      Buziaki :*

      Usuń
  14. Very nice!!!follow me on gfc and i follow you back!!kiss

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 FLAWSTYLE
Designed By Blokotek